veckan

hejhej
Ha inte skrivit på några dagar men ska bli bättre på att skriva. :)
Det har väll inte hänt så mycket i veckan igentligen. Ha knappt sovit hemma heller.
Sov hos Ronja från söndag till Måndag sen sov jag hemma men va tvungen att gå upp tidigt för jag skulle till tandläkaren vid 2. Dom satt dit nå gummiband för jag ska få tandställning på Tisdag nästa vecka men ena gummibandet lossnade så mamma ringde till dom dagen efter så jag skulle dit igen.
Sov hos Mia från tisdagen till onsdagen , mamma ringde och väckte mej på onsdagen vid 9 å sa att jag skulle till tandläkaren vid halv ett så de va ju bara att kliva upp. men sur va jag.
Fikade lite hos mia sen kom mamma å hämtade oss sen åkte vi till mej efter tandläkaren , då satt dom dit nå järn pinnar eller nått sånt mellan två tender , gjorde ganska ont men de gick bra.
Jag och Mia såg en film då vi kom till mej.
Vi såg Rest stop.
Den va väll sådär .
Skådespelaren va väll inte den bästa men den funka att se på.
Va inte så jätte läskig men vissa cener var ganska bra.


Sen gjorde jag inte så mycket den dagen , sofie kom förbi , sen kom Tanja.

Vi bakade lite kladdkaka och åt popcorn sen gick vi till martin men vi satt bara där och spela kort i flera timmar men det va kul. sen vare bara att gå hem och sova. :P

Fick äntligen sova ut och sova i min egen säng.

Idag ha jag inte gjort nånting , sov till halv 3 ungefär sen ha jag bara suttit framför datorn och lagat lite mat så ska väll äta snart. men skriver mer senare eller imorron.

 

 

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0