fredag/lördag/filmkväll

hejhej!
Tänkte berätta lite om helgen.
Igår va jag hemma på dagen sen lagade jag mat och åt sen kom sofie förbi , för vi skulle till Martin. De va väll lite fest där.
Vi gick på ica innan vi gick dit. Vi köpte lite dricka å lime.
Va hos martin till typ 3 tydligen. Skulle vara hemma 2 egentligen Sofie sov hos mej men fick inte sova länge , för hon skulle till umeå på morron.
Då vi kom hem till jag från martin satt vi och såg en film och åt oss fet.
Vi såg She's the man.
Jag gick och la mej efter typ 20 min av filmen.







Idag har jag bara legat hemma , sen kom roooooooonja hit .
Vi såg på en film.
Rest stop : don´t look back
efter den så åt vi mat, tacos , de va gött mos! (:
Efter vi hade ätit gick vi på ica och köpte glass och dricka och kaffe åt pappa. ;P
sen gick vi upp på rummet och såg en film.
an american crime och nu ska vi se the last exorcism.
Det blir väll film kväll.


Rest stop : don't look back.
Den var väll sådär , men den var bättre än ettan iallafall.



an american crime.
Den här filmen är hämsk.
Den är sann , jag fattar inte hur man kan göra sådär mot barn.


the last exorcism.
Har inte sett filmen än , men får hoppas den går att se.
Den verkar ganska läskig.

men ska se filmen nu , skriver mer senare!

hare bra hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0