Jul / Nyår

hejhej.
Det var jätte länge sen jag skrev här men ska bli bättre på att skriva mer och oftare.
Över jul va jag i Strängnäs med min mamma och min syster. Vi var hos min pappa och sen hos Lotta & Lelle. Det va lite folk där. Så vi sov där. Vi åkte tillbaka till Lycksele nån dag efter jul och det men det var jätte trevligt att vara där nere så jag fick träffa alla igen. Blir väll att åka dit i sommar igen. :D
På nyår var jag här i Lycksele och vad med massa folk. Va mest ute hela kvällen/natten.
den var det väll inte så mycket mer.




Just nu sitter jag hos ronja i Vormträsk och gör väll inte så mycket.
Sitter mest och kollar på tv och fetar oss med godis. :P


skriver mer senare.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0