Helgen!

hejhej!
ha inte skrivit på hela helgen.
men de ha väll inte hänt så mycket i helgen.
I fredags gick jag skola till 15:20 , går senare nu på fredagar eftersom vi ha teknik. Slutade 13:30 förut på fredagar. (:  Sen på kvällen va jag med Ronja , vi gjorde inte så mycket. Hon sov här.
I lördags va jag hemma och gjorde ordning i mitt rum sen gick jag till jessica och träffade sofie och lite annat folk (:.
Det var trevligt , sen kom Mia och Markus och hämtade mej så åkte runt med dom sen åkte vi till mej och hämtade lite grejer jag skulle ha för skulle sova hos Mia. Vi åkte bil hela kvällen typ , skjussa annat folk också och körde ba inne i stan. Det var rätt kul ändå.
Idag har jag inte gjort så jätte mycket , vaknade hos mia vid ett tror jag den var ,  vi fikade och så där sen jag gick jag till Sofie och va där sen kom Johanna till Sofie , sen åkte vi in till stan , jag fick skjuss hem iallafall (: .
Åt lite sen har jag bara suttit hemma och bara tagit det lungt.
Nu blir det väll att se nån film och sen sova så jag tar mej upp imorron.
Hare bra , hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0