Jajjamänsan<3

hejhej
Jag Tänkte berätta lite om umeå resan..
Bussen skulle gå 08:20 men jag å ronja vaknade 07:30 så blev lite stressad , så vi åt ingen frukost , sminkade oss bara sen gick vi på busstation å satt där ett tag och väntade på bussen.
Sov lite på bussen till umeå , va as trött.
Både jag å ronja hade stängt av alarmet :P
Direkt vi kom till umeå så gick vi på frasses och delade på en kyckling meny , gott.
Sen ringde vi offer för skulle beställa tid till att ta hål i tungan. Så jag fick en tid klockan 15:00.
Efter vi hade varit på frasses å ätit så gick vi till vasaplan för skulle åka buss till ersboda... Maria sa att vi skulle hoppa av vid ostkroken men hade tagit en annan buss som va värsta omvägen.
men till slut kom vi dit iallafall. När vi kom va Linn å emil där också.
Dom skulle städa efter dom hade haft fest... Sen gick vi på coop för vi skulle panta burkar, Där träffade vi också nå folk. sen gick vi tillbaka till maria sen tog vi bussen till stan för dom skulle äta på frasses.
efter de åkte vi till mariehem , där jag skulle pierca tungan, Det gick jätte bra , gjorde inte ont alls faktiskt , gick på typ 2 sekunder också så kände ingenting.
Sen köpte jag en blå piercin som va kortare som jag skulle ha efter...
Sen åkte vi tillbaka till stan å träffade massa fler men minns inte va nån hette typ.
Vi satt på donken å väntade på att bussen skulle gå.
Så vi gick till bussen vid typ 17:40.
Sen tog vi bussen tillbaka till lycksele.
Så va den umeå resan slut.


Köpte♥


Idag ha jag inte gjort så mkt , typ ba legat hemma å tagit det lungt å försökt äta:p
Sen ikväll såg jag bio med ronja.
Vi såg i rymden finns inga känslor.
Va väl ok att kolla på men ovärt 80 spänn.
Nu sitter jag bara vid datorn å inte gör någonting , ska väl se nån film kanske eller sova.
men skriver mer imorron.


Pusshej

Kommentarer
Postat av: lisa

oj, gjorde det inte det minsta ont? :O säkert? Vars tog du?

2010-11-01 @ 15:49:42
URL: http://lisaanordiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0