.Onsdag.

hejhej
Nu är jag frisk igen , så de är bra.
Va i skolan idag , ganska kul vare ändå idag men sluta 14:10 så de va skönt.
Ikväll ha jag varit med ronja å gjort ett gammalt läxförhör jag skulle göra i fysik.
de gick ganska bra... förstår lite mer nu :P
Sen klara jag inte so provet ''/
ska försöka göra om de innan lovet om andra världskriget å så vare nån karta jag skulle göra med massa länder.
Hoppas jag klarar de så jag få bort gjort de.
sen ska jag till skolsköterskan på måndag på grund av från varo :S
Tycker inte jag ha varit borta så mkr förrutom då jag ha varit sjuk ..
men skolan tro väl jag ha varit '' sjuk '' :S fattar inte vrf jag ska va hemma om jag inte är sjuk.
menmen ska dit iallafall.. ser väl va hon säger.
aja men nu ska jag plugga lite mer på engelska läxan tills imorron.

hade bra.



pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0