Halloween

hejhej
har inte skrivit här på ett tag , men ha knappt suttit vid datorn i helgen.
Tänkte berätta lite om helgen. De va ju halloween. :D I fredags gick jag skola å sen blev det sofie. Jag for på spa med sofie , linn , elina , johanna och sandra. efter de lyckades vi fixa skjuss till jim där vi va ett tag , sen for jag å sofie till st. mikaels gården där martin stod å vänta på oss sen for vi med han till några å satt där ett ganska bra tag. Efter de följde martin å thomas med oss till statoil där vi köpte pizza. XD ganska gått sen följde dom oss till sofie för skulle sova där. sen for dom. Jag å sofie satt å kolla på film i tyo 20 min sen blev jag trött å somna. Sofie väckte mej vid 11 ungefär för vi skulle på busstation å säga hejdå till martin för han skulle till gottland. Vi fick skjuss dit sen satt vi och åt en stripsmeny på sibylla. Sen kom johanna med bussen så vi va med hon ett tag , sen skulle hon till tanja å jag och sofie gick hem till jag ... sen gick vi till bowlingen å sen fick skjuss till sofie. Satt å såg klart filmen sen kom mamma å hämta oss för jag skulle äta på frasses sen for vi till jag å bytte om å så där sen gick vi till tanja å va där de mesta av kvällen sen körde simon jag å sofie till vormträsk för vi skulle hämta ronja , sen då vi va i lycksele for vi till simon för han skulle ha hjälp med sin soffa sen gick jag å ronja till mej för hon skulle sova hos jag. Sofie gick ända hem på norrmalm. stackarn. Somna typ direkt när vi kom till jag. Sen vakna jag vid 11 kanske av att telen ringde men orkade inte svara. Ronja va redan vaken för hon skulle tillbaka till vormträsk igen så. Sen ha jag inte gjort så mkt mer idag. jag ha bara legat i soffan å kollat på film och inte gjort nånting. Ganska skönt.



Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag tar bilden av dig :]

2010-11-01 @ 00:50:17
URL: http://forsbergronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0